Första inlägget

Usch nu är jag i samma kategori som Blondinbella och Henrik Rydström, jag är en bloggare. Tanken med den här bloggen är att de som är intresserade ska kunna läsa lite om vad som händer för mig och mina kamrater på vår resa i Sydamerika. Med intresserade menar jag familj och vänner, jag har alltså ingen intention att hamna på bloggtoppen. Ni kan vara lugna! Det är en vecka kvar till avfärd så det känns lite meningslöst att lägga upp en blogg redan nu men jag har gjort en "att-göra-lista" och en av punkterna var "blogg". Tänkte att det var lagomt ansträngade så här en måndageftermiddag så nu kan jag pricka av det. Vi får se när jag skriver härnäst men det här är en start ialla fall.

Hej på ett tag.

Kommentarer
Postat av: dina vänner ME & OS

Du är så bra, vi älskar dig för det du gjort för oss och vårt folk !

Heja West Ham & lite Arsenal

2009-09-12 @ 01:24:16
URL: http://ingenmansland.blogg.se/
Postat av: Lingris Odengris

Jag hittade dig efter en hel dag av googlande. YEEEEEEEEEEEEES!

Hoppas ni har det bra där på andra sidan och se till att uppdatera jättesnart..

Saknar dig/er redan!

2009-09-17 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0